Časté otázky

Nejde mi načíst webová stránka, co mám dělat?

V první řadě zkuste zadat více webových stránek. Ta, kterou právě zkoušíte může být dočasně nedostupná.

V pravé dolní systémové liště mám u síťového připojení křížek.

Tato situace značí, že nejste připojeni k síti. Vyzkoušejte vypojit a zapojit přívodní kabel.

Mám doma internet s jedním přívodním kabelem a chtěl bych využívat připojení po bezdrátové síti (notebooky, tablety, telefony aj.)

V případě zájmu můžeme doinstalovat zařízení pro bezdrátové pokrytí Vaší domácnosti nebo firmy. Dodáváme kvalitní a výkonné zařízení, které Vám přivezeme, nainstalujeme, nastavíme a otestujeme na Vašich přístrojích. Tímto způsobem můžete předejít složitému tažení kabeláže jako u klasických rozbočovačů a docílit pokrytí malých bytů až komplexních budov.

Kam a kdy zasílat platby za internet?

Platby zasílejte na účet číslo 1473392379/5500, variabilním symbolem je číslo Vaší smlouvy. Služba se platí zpětně, se splatností 14 dní (do 14. dne následujícího měsíce).

U počítače se nachází adaptér se dvěmi zdířkami, jak zapojit kabely?

Na adaptéru jsou dvě popisky. Zdířka s popisem LAN, která slouží pro propojení s počítačem a zdířka s popisem POE, která propojuje kabel vedoucí od antény/přijímacího zařízení.

 

 

V případě poruchy připojení...


V případě poruchy Vašeho internetového připojení uděláme vše pro to, aby byla v co nejkratším čase sjednána oprava. Bohužel i s takovými věcmi musíme počítat a velmi nám pomůže, když nám při nahlášení dodáte co nejvíce informací ohledně zařízení, které se u Vás nachází. Každá informace navíc pomůže zefektivnit a zrychlit řešení opravy.

Varianty poruchy:

  • Připojení počítače po wifi

- zokontroluje prosím správné zapojení Vašeho WiFi Routeru, případně z routeru zkuste na chvíli odpojit napájecí adaptér

- na WiFi routeru nikdy nemačkejte tlačítko RESET, toto tlačítko neslouží k restartování WiFi, ale k smazání uloženého nastavení

- poruchu WiFi routeru lze taktéž ověřit zapojením přívodního LAN kabelu přímo do Vaše počítače

  • Pevné připojení po kabelu

- zkontrolujte přívodní kabel do počítače + indikační ikonu ve Vašem systému v pravé spodní části lišty, vedle hodin

- v případě instalovaných domacích rozvodů zkuste na chvíli odpojit napájecí adaptér z rozbočovače (switche)

Kontakt

Jakýkoliv dotaz Vám rádi zodpovíme!
Vyplňte údaje níže a my se Vám ozveme.